Tom Indkøbskurv

Fødevarestyrelsens krav

Det er et krav fra Fødevarestyrelsen at vi på vores hjemmeside oplyser at vor virksomhed er godkendt
til vejledning og salg af emballage der anvendes til indpakning af fødevarer.
Du finder linket til Fødevarestyrelsens konrolrapport her: 

http://www.findsmiley.dk/Sider/KontrolRapport.aspx?Virk1247938

 

Persondatapolitik (GDPR) hos Office2office ApS

Hos Office2office er vi opmærksomme på behovet for beskyttelse og forsvarlig behandling af personlige oplysninger. 
Vi arbejder derfor ud fra følgende principper: 

  •   Ingen videregivelse af personlige oplysninger til tredjepart medmindre det er påkrævet ved lov.
  •   Ingen indhentning af personlige oplysninger fra tredjepart.
  •   Det er frivilligt, om du ønsker at blive tilmeldt vores nyhedsbrev og du kan til enhver tid selv afmelde det.
  •   Du kan altid få oplyst hvilke oplysninger vi har registreret om dig, i henhold til persondataforordningen, hvis du henvender dig til os.

Nedenfor kan du læse mere om, hvordan vi indsamler, beskytter og anvender dine personlige oplysninger.

Cookies

Vi bruger ikke personfølsomme cookies. Det betyder, at vi ikke gemmer personoplysninger, men kun oplysninger, der hjælper dig med at være logget ind, og som husker brugeradfærd.

Vi bruger logstatistik på www.office2office.dk. Det betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vores website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet, de falder fra m.v.

På www.office2office.dk anvender vi logstatistik med det formål at optimere vores website og dets funktioner. Logstatistik bruges blandt andet til at skabe øget brugervenlighed og til målrettet markedsføring.

Nyhedsbrev

Vælger du at registrere dig til vores nyhedsbrev og lignende information, gemmer vi dit navn og din e-mail for at kunne formidle den ønskede information via e-mail. Du kan til enhver tid selv afmelde denne service via et link nederst i tilsendte nyhedsbrev.

Har du spørgsmål til vores behandling af dine personlige data, er du meget velkommen til at sende os en mail på info@office2office.dk.

Dine rettigheder efter databeskyttelsesloven

I forbindelse med behandling af dine personoplysninger har du følgende rettigheder:

  •   Retten til at modtage oplysning om behandling af dine personoplysninger.
  •   Retten til indsigt i dine personoplysninger.
  •   Retten til at få urigtige personoplysninger berigtiget.
  •   Retten til at få dine personoplysninger slettet.
  •   Retten til at gøre indsigelse mod at personoplysninger anvendes til direkte markedsføring.
  •   Retten til at gøre indsigelse mod automatiske individuelle afgørelser, herunder profilering.
  •   Retten til at flytte dine personoplysninger (dataportibilitet).

 

Alle ovenstående rettigheder håndteres manuelt ved henvendelse til os. Husk at oplyse dit fulde navn og e-mail, hvis du kontakter os. Du kan kontakte os på info@office2office.dk.

Vi kan afvise anmodninger, der er urimeligt gentagende, kræver uforholdsmæssig meget teknisk indgriben (f.eks. at udvikle et nyt system eller ændre en eksisterende praksis væsentligt), påvirker beskyttelsen af andres personlige oplysninger eller noget, som ville være ekstremt upraktisk.

Hvis vi kan rette oplysninger, gør vi naturligvis dette uden beregning, undtagen hvis det kræver en uforholdsmæssig stor indsats. Vi bestræber os på at vedligeholde vores tjenester på en måde, der beskytter oplysninger fra fejlagtig eller skadelig destruktion. Når vi sletter dine personoplysninger fra vores tjenester, er det derfor muligt, at vi ikke altid kan slette tilhørende kopier fra vores arkiv servere med det samme, og det er ikke sikkert, at oplysninger fjernes fra vores sikkerhedskopi systemer før opbevaringsfristen udløber.

Du har til enhver tid retten til at klage til Datatilsynet, ved brev til Datatilsynet, Borgergade 28, 5. sal, 1300 København K eller via Datatilsynets hjemmeside.

(https://datatilsynet.dk/borger/klage-til-datatilsynet/)

Overholdelse og samarbejde med tilsynsmyndigheder

Vi gennemgår regelmæssigt vores egen overholdelse af vores persondatapolitik.

Vi overholder også adskillige selvregulerende sikkerhedspolitikker. Hvis vi modtager formelle skriftlige klager, kontakter vi afsenderen for at følge op på klagen. Vi samarbejder med de relevante lovgivende myndigheder, f.eks. datatilsynet, om at løse klager vedrørende overførsel af personlige data, som vi ikke kan løse direkte med vores brugere.

Ændringer

 

Vores persondatapolitik kan ændres fra tid til anden. Eventuelle ændringer af denne persondatapolitik angives på vores hjemmeside, og hvis der sker væsentlige ændringer, vil vi gøre opmærksom på dem på en mere iøjnefaldende måde (for visse tjenester oplyser vi bl.a. om ændringer via e-mail.)